Racaae Posted October 30, 2022 Group: Members Topic Count: 0 Topics Per Day: 0 Content Count: 207 Reputation: 92 Joined: 06/02/12 Last Seen: 1 hour ago Share Posted October 30, 2022 1 hour ago, GM Winter said: is it possible to change the zeny into an item requirements to enter or join the devil square? Find else if ( baselevel < 70 || zeny < 20000 ) { // requirement mes "[Devil Square Guardian]"; mes "Minimum base level to enter is 70"; mes "The registration fee is 20,000z"; close; } else if ( .register_num >= .register_limit ) { // room FULL mes "[Devil Square Guardian]"; mes "I'm sorry but the Devil Square is FULL"; mes "Maximum users to enter is "+ .register_limit +" players"; close; } zeny = zeny - 20000; Replace to Spoiler .@min_level = 70; //Minimum Level to enter .@zeny_fee = 0; //Zeny requred to enter .@item_fee = 909; //ID of required item to enter .@item_fee_qty = 5; //Amount of required item to enter if ( baselevel < .@min_level || Zeny < .@zeny_fee ) { mes "[Devil Square Guardian]"; mes "Minimum base level to enter is " + .@min_level + "."; if (.@zeny_fee) mes "The registration fee is " + F_InsertComma(.@zeny_fee) + "z."; close; } if (.@item_fee && .@item_fee_qty) { if (countitem(.@item_fee) < .@item_fee_qty) { mes "[Devil Square Guardian]"; mes "The registration fee is " + .@item_fee_qty; mes "<ITEM>[" + getitemname(.@item_fee) + "]<INFO>" + .@item_fee + "</INFO></ITEM>."; close; } } if ( .register_num >= .register_limit ) { // room FULL mes "[Devil Square Guardian]"; mes "I'm sorry but the Devil Square is FULL"; mes "Maximum users to enter is "+ .register_limit +" players"; close; } if (.@item_fee && .@item_fee_qty) delitem .@item_fee, .@item_fee_qty; Zeny -= .@zeny_fee; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sallycantdance Posted November 3, 2022 Group: Members Topic Count: 224 Topics Per Day: 0.14 Content Count: 796 Reputation: 12 Joined: 12/04/20 Last Seen: 5 hours ago Share Posted November 3, 2022 On 10/30/2022 at 12:27 PM, Racaae said: Find else if ( baselevel < 70 || zeny < 20000 ) { // requirement mes "[Devil Square Guardian]"; mes "Minimum base level to enter is 70"; mes "The registration fee is 20,000z"; close; } else if ( .register_num >= .register_limit ) { // room FULL mes "[Devil Square Guardian]"; mes "I'm sorry but the Devil Square is FULL"; mes "Maximum users to enter is "+ .register_limit +" players"; close; } zeny = zeny - 20000; Replace to Hide contents .@min_level = 70; //Minimum Level to enter .@zeny_fee = 0; //Zeny requred to enter .@item_fee = 909; //ID of required item to enter .@item_fee_qty = 5; //Amount of required item to enter if ( baselevel < .@min_level || Zeny < .@zeny_fee ) { mes "[Devil Square Guardian]"; mes "Minimum base level to enter is " + .@min_level + "."; if (.@zeny_fee) mes "The registration fee is " + F_InsertComma(.@zeny_fee) + "z."; close; } if (.@item_fee && .@item_fee_qty) { if (countitem(.@item_fee) < .@item_fee_qty) { mes "[Devil Square Guardian]"; mes "The registration fee is " + .@item_fee_qty; mes "<ITEM>[" + getitemname(.@item_fee) + "]<INFO>" + .@item_fee + "</INFO></ITEM>."; close; } } if ( .register_num >= .register_limit ) { // room FULL mes "[Devil Square Guardian]"; mes "I'm sorry but the Devil Square is FULL"; mes "Maximum users to enter is "+ .register_limit +" players"; close; } if (.@item_fee && .@item_fee_qty) delitem .@item_fee, .@item_fee_qty; Zeny -= .@zeny_fee; thank you verymuch sir!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts