Famous Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 //===== eAthena Script =======================================//= TCGCashManager //===== By: ================================================== //= nostafu //===== Current Version: ===================================== //= 1.0 //===== Compatible With: ===================================== //= eAthena SVN //= 3CeAM //===== Description: ========================================= //= Converts between Zeny, Cash Point, and TCG //===== Additional Comments: ================================= //= 1.0 Initial Release //===== Credits: ============================================= //= nostafu //============================================================ prontera,244,61,4 script Trust Bank 790,{ set .NPCName$,"[Marvin]"; // NPC Name set .CP2TCG,1000; // Convertion of Cash Points to TCG (Default:100) set .Zen2CP,10000000; // Convertion of Zeny to Cash Points (Default:10000000) set .Zen2TCG,1000000000; // Convertion of Zeny to Cash POints (Default:1000000000) mes .NPCName$; mes "Hello, what can I do for you today?"; mes "Convertion Rate:"; mes "^FF0000"+.CP2TCG+"^000000 Cash Points = 1000 TCG"; mes "^FF0000"+.Zen2CP+"^000000 Zeny = 1000 Cash Point"; mes "^FF0000"+.Zen2TCG+"^000000 Zeny = 1000 TCG"; next; menu "Cash - TCG",CTCG,"Cash - Zeny",CZeny,"TCG - Zeny",TZeny,"View Cash Points",-; mes ".NPCName$"; mes "You currently have ^ff0000"+#Cashpoints+"^000000 Cash Points in your account"; close; CTCG: mes .NPCName$; mes "What kind of convertion would you like to make?"; next; switch(select("Cash -> TCG:TCG -> Cash")) { case 1: mes .NPCName$; mes "How may TCG(s) do you want to exchange?"; input .@num; next; set .CPoints,.@num*.CP2TCG; if(#CASHPOINTS < .CPoints) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough cash points for this transaction!"; close; } set #CASHPOINTS,#CASHPOINTS-.CPoints; getitem 7227,.@num; mes .NPCName$; mes "You currently have ^ff0000"+#Cashpoints+"^000000 Cash Points in your account"; close; case 2: mes .NPCName$; mes "How many TCG(s) will you change?"; input .@num; next; set .CPoints,.@num*.CP2TCG; if(countitem(7227) < .@num) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough TCG of this transaction!"; close; } set #Cashpoints,#Cashpoints+.CPoints; delitem 7227,.@num; mes .NPCName$; mes "You currently have ^ff0000"+#Cashpoints+"^000000 Cash Points in your account"; close; } CZeny: mes .NPCName$; mes "What kind of convertion would you like to do?"; next; switch(select("Cash -> Zeny:Zeny -> Cash")) { case 1: mes .NPCName$; mes "How may Cash Points do you want to exchange?"; input .@num; next; if(#Cashpoints < .@num) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough cash points for this transaction!"; close; } set .amount,.Zen2CP*.@num; set zeny,zeny+.amount; set #Cashpoints,#Cashpoints-.@num; mes .NPCName$; mes "You currently have ^ff0000"+#Cashpoints+"^000000 Cash Points in your account"; close; case 2: mes .NPCName$; mes "How many Cash Points will you change?"; input .@num; next; if(zeny < .@num+.Zen2CP) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough Zeny of this transaction!"; close; } set zeny,zeny-.@num*.Zen2CP; set #Cashpoints,#Cashpoints+.@num; mes .NPCName$; mes "You currently have ^ff0000"+#Cashpoints+"^000000 Cash Points in your account"; close; } TZeny: mes .NPCName$; mes "What kind of convertion would you like to do?"; next; switch(select("TCG -> Zeny:Zeny -> TCG")) { case 1: mes .NPCName$; mes "How may TCG do you want to exchange?"; input .@num; next; if(countitem(7227) < .@num) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough TCG for this transaction!"; close; } if(zeny !=0) { mes .NPCName$; mes "Make sure you didn't bring any zeny! You might end up dropping them everywhere!"; close; } set .camount,.Zen2TCG*.@num; set zeny,zeny+.camount; delitem 7227,.@num; close; case 2: mes .NPCName$; mes "How many TCG will you change?"; input .@num; next; if(zeny < .@num+.convtZen) { mes .NPCName$; mes "Sorry, you don't have enough Cash Points of this transaction!"; close; } set .camount,.Zen2TCG*.@num; set zeny,zeny-.camount; getitem 7227,.@num; close; } } How to make it like this 10 Cashpoints = 100m 1000 TCG = 1Cashpoints 100000000zeny = 1 TCG 1000TCG = 100m Quote
Nipsino Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 I got this error Add a " after Cancel. switch(select("Cashpoints to Zeny: TCG to Cashpoint:Zeny to TCG:TCG to Zeny: Cancel")) { Quote
Recommended Posts