12: menu "Normal MVP Cards",H_01,"Special MVP Cards",H_02,"Cancel",H_quit;
13:
14:H_01:
15:menu
16: "Amon Ra",I_amon
* 17: '"'Dark Lord',I_darkld
18: "Eddga"",I_eddga
19 "Evil Snake Lord",I_esl
20 "Maya",I_maya
21 "Orc Hero",I_orc
22: "Return to Menu",H_top;
can someone help me?
prontera,147,169,6 script MVP Trader 803,{ mes "[Dream]"; mes "Are you looking for MVP cards? ."; next; mes "[Dream]"; mes "Well i have Special MVP Cards"; mes "and Normal MVP Cards"; goto H_top;
H_top: menu "Normal MVP Cards",H_01,"Special MVP Cards",H_02,"Cancel",H_quit;
H_01: menu "Amon Ra",I_amon "Dark Lord",I_darkld "Eddga",I_eddga "Evil Snake Lord",I_esl "Maya",I_maya "Orc Hero",I_orc "Return to Menu",H_top;
H_02: menu "Golden Thief Bug",I_thief "Phreeoni",I_phree "Tao Gunka",I_gunka "Turtle General",I_general "Valkyrie Randgris",I_randgris "Return to Menu",H_top;
I_amon: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG card for (Amon ra)"; mes "Do you really want this??"; next; menu "Yes",M_amon,"Return to Menu",H_top; I_darkld: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG Card for (Dard Lord)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_darkld,"Return to Menu",H_top; I_eddga: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG Card for (Eddga)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_eddga,"Return to Menu"H_top; I_esl: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG Card for (Evil Snake Lord)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_esl,"Return to Menu",H_top;
I_thief: mes "[Dream]"; mes "You need 700 TCG Card for (Golden Thief Bug)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_thief,"Return to Menu",H_top; I_maya: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG Card for (Maya)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_maya,"Return to Menu",H_top; I_orc: mes "[Dream]"; mes "You need 300 TCG Card for (Orc Hero)"; mes "Do you really want this?"; next; menu "Yes.",M_orc,"Return to Menu",H_top;
I_phree: mes "[Dream]"; mes "You need 1000 TCG Card for (Phreeoni)"; mes "Do you wish to continue?"; next; menu "Yes.",M_phree,"Return to Menu",H_top;
I_gunka: mes "[Dream]"; mes "You need 1000 TCG Card for (Tao Gunka)"; mes "Do you wish to continue?"; next; menu "Yes.",M_gunka,"Return to Menu",H_top; I_general: mes "[Dream]"; mes "You need 700 TCG Card for (Turtle General)"; mes "Do you wish to continue?"; next; menu "Yes.",M_general,"Return to Menu",H_top;
I_randgris: mes "[Dream]"; mes "You need 2000 TCG Card for (Valkyrie Randgris)"; mes "Do you wish to continue?"; next; menu "Yes.",M_randgris,"Return to Menu",H_top;
M_insufficient: next; mes "[Dream]"; mes "you dont have enough of tcg"; mes "please come back when you do..."; menu "Return to Main Menu",H_top,"Leave",H_quit; end;
Question
myieee
im really really tortured about this
[Error]: Loading NPC file: npc/custom/cardt.txt
script error on npc/custom/cardt.txt line 17
parse_line:need ';'
12: menu "Normal MVP Cards",H_01,"Special MVP Cards",H_02,"Cancel",H_quit;
13:
14:H_01:
15:menu
16: "Amon Ra",I_amon
* 17: '"'Dark Lord',I_darkld