Slammer Posted September 21, 2021 Group: Members Topic Count: 10 Topics Per Day: 0.00 Content Count: 218 Reputation: 155 Joined: 11/28/11 Last Seen: 10 hours ago Share Posted September 21, 2021 (edited) harboro1,77,245,3 script Voucher 878,{ mes @name$; mes "Service premium ID"; next; menu "Input Code Voucher",L_ICV,"Change my Mind",L_end; L_ICV: mes "Input your code"; input @donate_code$; next; query_sql "SELECT `code` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", @donation_code$; query_sql "SELECT `status` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", @donate_status; if(strtoupper(@donate_code$)==@donation_code$ && @donate_status == 0) { query_sql "SELECT `cash` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", .@donation_code$; atcommand "@cash +"+.@donation_code$+""; mes "You gained ^0000FF" + .@donation_code$ + "^000000 Cash Point."; mes "Total Cash : ^0000FF"+#CASHPOINTS+"^000000 Cash Point"; query_sql "UPDATE `cashcode` SET `status`=1 WHERE `code`='"+@donate_code$+"'"; query_sql "UPDATE `cashcode` SET `userid`=(SELECT `userid` FROM `login` WHERE `code`='"+@donate_code$+"')"; close2; end; } if(strtoupper(@donate_code$)==@donation_code$ && @donate_status == 1) { mes "Code already used."; close; } else { mes "Code unregister."; close; } L_end: mes "if you change of mind back again"; close; } anybody help me. i want take userid from table login to table cashcode. code i make is wrong. Edited October 27, 2021 by Patskie code Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 mR L Posted October 3, 2021 Group: Members Topic Count: 10 Topics Per Day: 0.00 Content Count: 177 Reputation: 26 Joined: 12/24/14 Last Seen: December 25, 2024 Share Posted October 3, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Slammer
harboro1,77,245,3 script Voucher 878,{ mes @name$; mes "Service premium ID"; next; menu "Input Code Voucher",L_ICV,"Change my Mind",L_end; L_ICV: mes "Input your code"; input @donate_code$; next; query_sql "SELECT `code` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", @donation_code$; query_sql "SELECT `status` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", @donate_status; if(strtoupper(@donate_code$)==@donation_code$ && @donate_status == 0) { query_sql "SELECT `cash` FROM `cashcode` WHERE `code` = '"+@donate_code$+"'", .@donation_code$; atcommand "@cash +"+.@donation_code$+""; mes "You gained ^0000FF" + .@donation_code$ + "^000000 Cash Point."; mes "Total Cash : ^0000FF"+#CASHPOINTS+"^000000 Cash Point"; query_sql "UPDATE `cashcode` SET `status`=1 WHERE `code`='"+@donate_code$+"'"; query_sql "UPDATE `cashcode` SET `userid`=(SELECT `userid` FROM `login` WHERE `code`='"+@donate_code$+"')"; close2; end; } if(strtoupper(@donate_code$)==@donation_code$ && @donate_status == 1) { mes "Code already used."; close; } else { mes "Code unregister."; close; } L_end: mes "if you change of mind back again"; close; }
anybody help me. i want take userid from table login to table cashcode.
code i make is wrong.
Edited by Patskiecode
1 answer to this question
Recommended Posts