raste28

Members
  • Content Count

    31
  • Avg. Content Per Day

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About raste28

  • Rank
    Drops

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    phillipines
  • Server
    rasteRO

Recent Profile Visitors

650 profile views
  1. raste28

    Custom Sprite collection and item

    what version can i get it?
  2. how to open this option in act editor, can someone help me >
  3. boss pano i open tong option na to sa act editor, kc d ko tlga xa mkita,, salamat po sa mga tutulong
  4. i want to learn how to open this option in Act Editor pls help me
  5. raste28

    Andro, clientinfo.xml

    does someone know how to change the clientinfo? its to expensive to buy
  6. raste28

    Act Editor layer merge

    good day to all, do someone know how to merge layer in Act Editor? i really want to know cuz im trying to make dual wield spr for knight, thanks in advance
  7. raste28

    can i use my own laptop to host fluxcp?

    @yuchinin hahaha srry im a noob
  8. raste28

    can i use my own laptop to host fluxcp?

    can you teach me how to use 00webhos?
  9. i just want to try hosting using my own pc can someone teach me how?
  10. i want to learn how to make my website online using my own laptop
  11. pls, help me. thanks
  12. raste28

    how to setup openserver and fluxcp

    oh my god thx thx so much its kinda frustating to install this fluxcp the web browser cant serch my website
  13. raste28

    how to setup openserver and fluxcp

    i just want to ask how to install fluxcp in openserver thx
  14. sana po may mka 2long nmn skin, wala p po ako nka up n server pero gus2 ko ma22nan kung paano mag host ng sariling website saka i link s server, paano po ba gawin madaming salamat po
  15. it dosent have a tutorial. im a newbie and i dont know how to apply it